Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Diploma Pengurusan Pelancongan Rekreasi

Domestic and international expose. Lulus Sijil dari Politeknik atau IPT lain.


Portal Rasmi Fakulti Pengurusan Hospitaliti Diploma Pengurusan Pelancongan

JABATAN PELANCONGAN DAN HOSPITALITI.

Diploma pengurusan pelancongan rekreasi. Diploma Pengurusan Pelancongan Dup. Definisi pelancongan rekreasi Rekreasi ialah penggunaan masa lapang untuk keseronokan bersama keluarga atau aktiviti bukan kerja lain. Address bandar indera mahkota 25200 Kuantan.

Return to Portal URL. Fakulti pengurusan hotel pelancongan. Program diploma tiga tahun ini direka untuk menyediakan para pelajar dengan pengetahuan teknikal dan kemahiran dalam pelancongan.

Please click here to show the map. Diploma Pengurusan Pelancongan tourism management syarat kelayakan peluang pekerjaan Kerjaya selepas tamat pengajian. Antara kandungan pengajian dan aktiviti kompetensi yang diperkenalkan dalam program ini ialah seperti Operasi Perjalanan dan Pelancongan Pengurusan Taman dan Rekreasi Pengurusan Kemudahan Pengurusan.

Diploma Pengurusan Pelancongan WIDAD College - UITM. Diploma Pelancongan Rekreasi akan memberikan pelajar pemahaman yang luas tentang rekreasi iaitu sebahagian daripada industri pelancongan. November 25 2013 at 612 PM.

Rekreasi juga didefinisikan sebagai aktiviiti terancang yang digunakan bagi masa lapang. Iadibangunkan bagi memenuhi kecekapan yang diperlukan dalam bidang pelancongan dan rekreasi. Sem 4 memang dah start practical alhamdulillah bidang tourism ni sangat sangat enjoyIn sha Allah semua boleh bawak.

LULUS Sijil Pelajaran Malaysia SPM dengan mendapat sekurang-kurangnya 3 kepujian kredit atau. Program ini dijalankan selama 6 semester dalam tempoh masa 3 tahun merangkumi pelbagai kursus seperti penginapan makanan pelancongan extreme dan rekreasi pengurusan acara pengangkutan tempat tarikan perkhidmatan pelancongan dan. Diploma pengurusan pelancongan rekreasi.

Categories College University School. Sepanjang pengajian pelajar bukan sahaja akan mempelajari pelbagai subjek dalam elemen pelancongan tetapi juga subjek-subjek lain seperti pengurusan pemasaran dan aplikasi computer. Aktiviti rekreasi biasanya akan menyegarkan badan dan mindaSelain itu.

Kementerian Pengajian Tinggi On Twitter Walau Bagaimanapun Pts Djangka Akan Menambah Dua Lagi Program Pengajiannya Mulai Tahun 2021 Iaitu Diploma Pelancongan Rekreasi Dan Diploma Perkhidmatan Makanan Amalan Halal Https T Co Fbglf7brrt. Dalam semester 6 pelajar diwajibkan untuk menjalani latihan industri selama 18 minggu bagi mendedahkan pelajar kepada dunia pekerjaan sebenar. Phone 09-573 7777 5908.

DIPLOMA PELANCONGAN REKREASI -DRT. Diploma Pengurusan Pelancongan DUP dibangunkan khusus untuk menyediakan liputan menyeluruh bagi pelbagai komponen industri pelancongan dan keperluan khusus bagi aktiviti kecekapan seperti dalam operasi pelancongan dan pengembaraan pengurusan taman dan rekreasi pengurusan kemudahan pengurusan acara pelancongan rekreasi operasi pejabat. Address of Diploma Pengurusan Pelancongan WIDAD College - UITM - Kuantan submit your review or ask any question search nearby places on map.

R81240109 0720 A 11503 Tempoh Pengajian. This programme is designed to produce qualified manpower to work in the operational and supervising level as well as entrepreneurs in the travel tour business. Diploma Pengurusan Pelancongan dibangunkan khusus dengan menyediakan struktur pengajian dalam bidang pelancongan secara menyeluruh.

The Diploma in Tourism Management is specifically developed to provide a comprehensive coverage of the various components of the tourism industry and the specific required competencies activities such as in Travel and Tour Operations Park and Recreation Management Facilities Management Event Management Recreation Tourism Front Office Operation and. Saya ambil diploma pengurusan pelancongan taman rekreasi di politeknik. Program Diploma Pengurusan Pelancongan UiTM Sepanjang pengajian 2 12 tahun graduan akan mempelajari pelbagai subjek elemen pelancongan seperti pengurusan pemasaran dan aplikasi komputer.

Jika sektor ini penting sudah pasti tenaga kerja yang diperlukan dalam sektor ini adalah tinggi. A comprehensive curriculum for students to develop skills and expose the students to global tourism practices. Diploma pengurusan pelancongan.

Diploma Pengurusan Pelancongan dibangunkan khusus dengan menyediakan struktur pengajian dalam bidang pelancongan secara menyeluruh. Antara kandungan pengajian dan aktiviti kompetensi yang diperkenalkan dalam program ini ialah seperti Operasi Perjalanan dan Pelancongan Pengurusan Taman dan Rekreasi Pengurusan Kemudahan Pengurusan Acara. Kursus diploma pengurusan pelancongan direka untuk mendidik dan melengkapkan pelajar dengan pengetahuan dan kemahiran yang menyeluruh dalam bidang-bidang yang berkaitan dengan industri pelancongan seperti operasi pengembaraan dan pelancongan pengurusan acara pelancongan rekreasi operasi kaunter hadapan perkhidmatan interpretasi.

Diploma pengurusan industri halal memberi. Diploma Pengurusan Pelancongan ini telah juga mendapat kelulusan MQA untuk mengesahkan kualiti program ini. Ia dibangunkan bagi memenuhi kecekapan yang diperlukan dalam bidang pelancongan dan rekreasi.

PMS Learning Management System. Kursus Pengurusan Pelancongan direka untuk mendidik dan melengkapkan pelajar dengan pengetahuan dan kemahiran yang menyeluruh dalam bidang-bidang yang berkaitan dengan industri pelancongan seperti operasi pengembaraan dan pelancongan pengurusan acara pelancongan rekreasi operasi kaunter hadapan perkhidmatan interpretasi pengunjung sistem. Biro sukan dan rekreasi ialah sebuah sekretariat yang bertanggungjawab mengurus dan meningkatkan segala aktiviti berkaitan sukan dan rekreasi.

Pelajar dilatih secara khususnya bagi mencapai standard kompetensi teknikal yang tinggi dalam bidang pengurusan dan operasi pengembaraan dan pelancongan pengurusan dan operasi penerbangan jualan dan pemasaran produk-produk. 2 tahun 4 bulan. Diploma kejuruteraan mekanikal pembuatan diploma kejuruteraan mekanikal rekabentuk produk diploma kejuruteraan mekanikal rekabentuk pembuat.

Kursus Diploma Pengurusan Pelancongan direka untuk mendidik dan melengkapkan pelajar dengan pengetahuan dan kemahiran yang menyeluruh dalam bidang-bidang yang berkaitan dengan industri pelancongan seperti operasi pengembaraan dan pelancongan pengurusan acara pelancongan rekreasi operasi kaunter hadapan perkhidmatan interpretasi pengunjung sistem. Program ini merangkumi reka bentuk dan penyelenggaraan kemudahan rekreasi pengurusan resort perkhidmatan interpretasi alam. Diploma Pelancongan Rekreasi akan memberikan pelajar pemahaman yang luas tentang rekreasi iaitu sebahagian daripada industri pelancongan.

Kolej teknologi timur ktt taman kenanga bandar baru salak tinggi 43900 sepang selangor. Pada semester 6 pelajar diwajibkan untuk menjalani latihan industri selama. Pelancongan adalah antara sektor yang sangat penting di Malaysia kerana ia menyumbang kepada peningkatan ekonomi negara kita.

Langkawi Tourism Academy Kklangkawi Selamat Petang Ingin Melanjutkan. Fakulti sains sukan dan rekreasi 2. Program ini merangkumi reka bentuk dan penyelenggaraan kemudahan rekreasi pengurusan resort perkhidmatan interpretasi alam.


Jabatan Pelancongan Hospitaliti 2019


Graduan Diploma Pelancongan Rebutan Para Majikan Di Sabah Pendaftaran Online Cosmopoint Kota Kinabalu


Diploma Pengurusan Pelancongan Dup


Posting Komentar untuk "Diploma Pengurusan Pelancongan Rekreasi"